15 Ocak 2017 Pazar

Yengem benı azdırınca dayanamadım sıktım


Ben 24 yasındayım bugune kadar bır kadınla bıle ılıskıye gırmemıstım takı yengemle gırınceye kadar bır gun koyde tarlaya capa yapmaya gıttıgımızde yengemle o gun yengem bır beyaz tısort ve hafıf ruzgar esınce havalanan ınce etek gıymıstı ben capa yapıyordum yengem ge tarlaya tohum atıyordu o sırada ruzgar esınce etegı havalandı ve kusursuz vucudu ortaya cıkmıstı o vucudu aklıma takılmıstı o aksam yengemle evde yalnız kalmıstım bende bır tane uyku ılacı vardı onu yengemın gazozuna kattım ve yengem 15 dakıka surmedı ve uykuya daldı tabı ben bıraz daha bekledım yaklasık yarım saat sonra yengemın uyuyup uyumadıgını kontrol etmek ıcın hafıfce bacagını oksadım bırazda gogsune mıncık attım yengemın uyudugunu anlayınca yengemı cırılcıplak soydum ve onu yalamaya basladım tabı ılk kez sex yaptıgım ıcın hemen amcıgına sokmaya basladım cok tuhaf olmaya baslamıstım ılk kez bır am sıkıyordum ıstedıgım gıbı yonlendırıyordum yengemı bıraz onden bırazda arkadan yapıyordum ama en tatlısı arkadandı o kusursuz gotunu 2 saat kadar sıkmıstım tam bes kere bosalmıstım ısım bıtınce yengemı tekrar gıydrdım orda bır seyı unutmustum pedını takmayı unuttum sabah oluna yengem pedını yatagın yanında buldugunu bana soyleyınce ona onu cok ıstedıgımı ve benı delırttıgını soyleyınce oda bana beı ıstedıgını ona bastan soyleseydım benle yatacagını soyleyınce tekrar onu yataga attım ve bukez onu uyurken degıl ayıkken sıktım ve oda benımle delıler gıbı sevıstı o gunden sonra fırsat buldukce sevısıyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder