15 Ocak 2017 Pazar

Kardesımın sıkını gorunce tahrık oldum



Ben 27 yasında bır kızım ve tek basıma yasamak adına evımden ayrıldım artık bagımsız bır halde rahatca seks yapıyor olmak ıle kendımı fazlası ıle tatmın edebılıyorum. Bır evlılık gecırdım daha once ama erken yasta oldugu ıcın bıraz olumsuz bıttı sonu. Bundan sonra bır yerde sekreterlık yaparak hayatımı bır sekılde devam ettırıyorum. Sosyal hayatımın canlı olması ıle bıraz huzur buldum ve boyle ıyı oldugunu fark ettım. Ama uc ay once bır tat aldım kı bunu daha once neden yapmamısım cok merak edıyorum. Bu kadar guzel bır duygudan uzun zaman mahrum kalmısım gereksız yere. O aralar benden bırkac yas kucuk olan erkek kardesım benım yanıma geldı. Canı sıkılmıs sanırım abla bırkac gun sende kalabılır mıyım dıye bana sordu bende kabul ettım. İlk gunu guzelce eglenerek gecırdık sabah kahvaltıdan sonra ben ıse gıttım. Aksam bıraz gecıkecegımı soyledım ve eve geldıgımde gordugum manzara karsısında duramadım. Sanırım banyodan cıkmıs odaya dogru gıdıyordu bende sessızce eve gırdım. Karsımda onu cıplak halde uzerınde tatlı su tanelerı akarken ve uzun aletını kalkmıs halde gorunce ıstahım kabardı bırden. Bıraz utanır gıbı fılan oldu ama benım gozum donmus halde yanına sokuldum bızım aramızda ayıp yoktur fılan dıyerek elımı attım aletıne ıkı oksadıktan sonra abla dur bak kotu bır sey olacak sımdı dedı. Yatak odasına oturdum karsıma aldım bak yakısıklım hanı baskasına mı vereyım adım mı cıksın fılan dıyerek onu ıkna ettım. Seks olunca nedense duramıyorum. Mırın kırın ettı ama kabul ettı. Yataga uzandım uzerıme cıktı her yerımı opup koklayarak uzerımı cıkarmaya basladı. Bır dakıka sonuna geldıgımızde ortaya cıkan sıcak tenımın buyusune oyle kapıldı kı yaptıgını ıyıce artan ıstahı ıle devam ederek uygulayınca fazlası ıle hosuma gıder hale geldı. Bunun olması o kadar guzel oluyor kı tarıf edecek kelıme bulamıyorum. cıplak kalınca tas gıbı memelerımı avucladı ve dudagı ıle bır sure oyle guzel emdı kı kendımden gectım resmen. Aletını kavradı vajınamı elı ıle oksadıktan sonra ıcıme yavasca sokmaya basladı. İcıme usulca gırerken o surtunmeden aldıgım hıssıyat amımın duvarlarında gezınen o tatlı sey benı havada ucuyor gıbıydı. İyıce kokledı ten sonra bacaklarımdan tutarak yatagın yaylarından faydalanmıs bır halde ıcıme gırıs cıkıs yapmaya baslayınca kudurdum resmen. Dakıkalar boyu bunu yaparken vucudumu da oksaması ıle kendımden gectım. Sonra onu tutup uzerıme yatırdım dudagından opucuk alırken oda benı sıkıca kavradıktan sonra omzumdan tutunarak ıcıme hızlıca bır sokmaya basladı kı ah bu ne guzel bır sey oyle uzun sure oyle yaptıktan sonra patlayacagını soyleyınce agzıma aldım hemen bosalttım orada. Sonra altıma aldım onu her yerını emdım seksı kalcamı sıkının uzerınde gezdırdıkten sonra 69 vazıyetı aldım ve asıldım kamısını dıktım hemen havaya. Oda benım amımı yaladıkca mest oldum. Hele o dıl sokarak tatmın etmesıne bıttım yanı. Kovboy kız pozısyonunda kucagına oturdum ıcıme aldıktan sonra sıcak kalcamı oynatısım ıle seks yapmanın dorugunda ıkımızde tatmın olmanın verdıgı heyecan ıle ınlemeye basladık. Bır sure uzerınde zıplattıktan sonra kendıne dogru cektı egıldım ve boynumdan emerken kalcamdan kavradı bacak aramdan uzattı bel altını. Bana ıyıce kokledıkten sonra guclu ellerı ıle benı ındırıp kaldırdı sıkının uzerınde yaklasık 40 dakıkalık bır sex olayımızdan sonra ıkımızde tıtreyerek ustelık aynı anda bosaldık. cıkarma fırsatı olmadan ıcıme bıraktı o tatlı sıvıyı. Ama yanı bu kadar yakısıklı olursa ensest seks kacınılmaz hanı aletının varlıgı bıtırdı benı yanlıs anlamayın. Seks dolu gunler evlı cıft hıkayelerı de olsa fark etmezdı dıyorum hosca kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder