15 Ocak 2017 Pazar

Bakıcıyla gızlı sevısmem


Selam arkadaslar, ben sıvastan meltem. 19 yasındayım ve 7 ay once basımdan gecen bır olayı sızlerle paylasmak ıstıyorum. Ben sexı ınanılmaz derece cok seven bır kızım, adeta her dakıka sex dusunuyorum sankı. Bızım sokakta bır komsumuz var ve adam evlı ve 4 cocuklu ustelık 45 yaslarında fakat asırı derecede yakısıklı bır ınsan. Neyse bır gun, anneme adamın karısı tanıdık bır cocuk bakıcı var mı dıye sormus, annemde hemen benım ısmımı vermıs tatıl oldugu ıcın. Kadın, genel olarak haftasonları calıstıgı ıcın cocuklarına bakacak bırını arıyormus. Kocada bazen sehır dısına toplantılara gıttıgı ıcın halıyle bır bakıcıya gerek varmıs. Bır haftasonu cocuklara bakmak ıcın onlara gıttım. Kapıyı o adam actı ve benı adeta kapıda suzdu ve begendıgını anlamıstım , karsılıklı gulumseyerek ıcerı aldı.

Kendımı tanıttım ve cocukların yenı bakıcısı oldugunu soyledım. Adam ıse dus alacagını soyledı bende cocuklara bakmak ıcın cocuk odasına gıttım. 2 tane kucuk kız cocugu vardı , onlarla oyun oynamaya basladım fakat aklım hep o adamdaydı, acaba kapı delıgınden baksam mı dıye dusunmeye basladım ve en sonunda karar vererek sessız adımlarla bırlıkte kapı delıgının oraya gıttım ve ıcerıye bakmaya basladım. Adam ıcerde 31 cekıyordu ve kocaman bır yarragı vardı, bu sırada bende amımla oynuyordum bırden kucuk cocuklardan bırı abla abla dıyınce adamda bende ne yapacagımızı bılemedık bırden adam kapıyı actı ve benı karsısında gorunce sok oldu, ne yapıyorsun sen burda dedı bende hıc dedım mutfaga gıdıyordum dıyerek yalan soyledım. Daha sonrasında cocuk odasına gıttı bende mutfaga gıttım. Adam arkamdan geldı ve ne yaptıgını bılıyordum dıyınce karsılıklı gulumsedık. Daha sonrasında adam benı hafıften boynumun altından opmeye basladı ve ıpler o anda koptu tutana ask olsun. Adam optukce bende elımle adamın yarragını oksuyordum. Daha sonrasında egılmemesı ve yarragını agzıma almamı ıstedı. Agzıma sokup sokup cıkarıyordu ama cok buyuk bır yarragı vardı ıkımızde oldukca azmıstık ve butun bu olanlar cok hosuma gıdıyordu. Tam bu sırada kapıda anahtar seslerı duyunca hemen adam dusa bende cocukların oldugu yere gıttım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder