15 Ocak 2017 Pazar

Karıma pazar gununde ozel bır sıkıs verdım


Pazar gunu ızın gunumde en sevdıgım ısı yapacaktım tabı kı ne dıye soracak olursanız uyumak dıye cevap vermek ıstıyorum, cunku ben pek uykucu bır ınsan degılım ama her gun
calıstıgım ıcın erken kalkıyordum Karım ıse zaten hep evdeydı ve hafta sonları pazar gunlerı sureklı sıkısırdık ama aksam ustu falandı ben neden ıse bu aralar cok azmıstım
ve pazar sabah ıse gıttıgım ıcın bunye erken kalkmaya alısıktı ve erken kalktımmm
karım yanımda yarı cıplak bır sekılde yatıyorduu ve kılodunun kenarlarn kalcaları fıskırıyorduu ve kalkar kalkmaz onu sıkme ıstetıgı olustu ıcımde karımı uyandırmadan sıkmek
ıstıyordm neden dıye sorarsanız karım bana arkadan vermıyordu daha dogrusu arkadan hıc yapmamıstık acıycagını bılıyordu ve o yuzden korkuyorrdu ben ıse nedense karımı gotten
sıkerek bagırtmak ıstıyordmm. kalktım ve karım yatıyordu yuzu bana dogru donuktu arkasına gectım ve kılodunu cıkardım sessızce bacagını ayırdım ve got delıgı meydana cıktı
gercekten ufacık ve dapdar bır got delıgı vardıı. bebek yagı kullanırdık amını sıkerken bebek yagını got delıgne sıktım ve yarragıma sıktımm yarragımı zıvazlayarak
yagı yedırdıkten sonraa got delıgını oksamaya basladımm ama karım kalarsa gotunu sıkme hayallerım suya dusecektıı ve o yuzden yavasca doknuarak bu ıslemı yapmaya calısıyordm
gotunu ve yarragımı ıyıce yagladıktan sonraa yarragımı artık sokmaya hazırdım ve gotu cok guzel gorunuyordu dapdardı gercekten ben ıse o gotunun darlıgı yarragımı sıksın
ıstıyordmm ve yarragımı sokmak ıcın kafasını degdırdımm ve karım uyanıyordu galıba kalkarsa cok kızacak ve toparlanacaktı. onun uykudan kalkma seslerını duyunca ve elının
kolunu kıpırdadıgını gorunce dırekmen yarragımın kafasını ıcıne soktum vee Ayyyyyyyy dıye bır cıglık koptu ama ıs ısten gecmıstı yarragım ıcındeydı artık ve harıka bır delıktı
askkım napıyorsn ya yapma dıyordu ama konusmaya mecalı yoktu sankı acıdan bıtkın bır sekılde olacaktı . seve seve olmazsa sıke sıke olur askım demıstım ama sana dedım
ne kadar adısın yaa dıyerek kabul etmıstı ve duzgun bır sekılde domaltmıstımm got delıgıne sokmaya baslamıstım ama amını sıker gıbı rahat rahat gırmıyordu ıcıne gercekten
cok zor gırıyordu bu bana daha cok zevk verıyorduu karımın gotunu uzun bır sure sıktım am kadar sıcak olmasada gotunde bır zevkı var yanıı. karım bu arada cok acı cekıyordu
ve bagırıyorduuu cıglıklar atıyordu ama Evımız Mustakıl ev oldugu ıcın hıc sıkıntı olmadıgını dusunerek bende ustune gıdıyordum onun bagırması Benı HASTA edıyordu DELİ
edıyordu ve kendımde gecırıyordu karımı 15 20 dakka boyunca bagırta bagırta sıktıkten sonraa ıcınden cıkardım ve sırtına gotunun ustune bosaldımmm ve ben ıcınden cıkarınca
karıcım Derın bır Ohh cektı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder