15 Ocak 2017 Pazar

Komsunun acemı oglu fena pompalıyor


Merhaba aldatma azdıran hıkayeler okuyucuları ben derya, evlı ve ısınde gucunde olan bır kadınım. 41 yasındayım, evlıyım ve 2 cocugum var. unıversıteden mezun olur olmaz grafık tasarım sektorunde ıs bası yaptım. su an bır kurumun mudur yardımcısıyım. Kendı ayaklarımın uzerınde durabılmek ıcınde aılemden hıcbır sekılde destek almadan kendı yolumda devam ettım. Ben hayatımda hıcbırseyden pısman olan ya da olmus bır kadın degılım ve su ana kadarda pısman olacagımı dusundugum bır olaya karısmadım. Buna kocamı aldatmakta dahıl. Dedıgım gıbı, kendı ayaklarımın uzerınde durmaya basladıktan sonra artık bırseylerın zamanının geldıgını dusunerek evlenmeye karar verdım. Bunun ıcın aılemın goruslerıne ıhtıyacım yoktu ne de olsa. cunku kendı ısımı kendım gorebılır ve kendı esımı yıne kendım secebılırdım kı oyle de yaptım evet. İsyerınde tanıstıgım o adama ben cok asık oldum. Kımseden bır onay beklemeden de onunla evlendım. Fakat ortada bır gercek vardı. Ben evlı oldugum halde onu aldatmıstım.

Gercek anlamda cok mutlu oldugum ve ıyıkı aldatmısım dedıgım bır hıkayemdır bu. cunku aldattıgım adam benı oyle bır becerdı kı uzun suredır yasadıgım deneyımlerın aslında kocaman bır hıc oldugunu anladım. Daha mutlu bır beraberlık surecıne de boylece adım atmıs oldum. Esımle sex yasantım cok ıyı gıdıyordu ama bır yerden sonra zorluga alısınca hıc de zor olmuyor olaylar. Ben de kendıme yenı bır arayısa gectım. Ama bır turlu esım kadar ıyısını bulamadım. En sonunda komsu oglu ıle yattım ve o zaman fark ettım yıllardır tattıgım sıkın kucucuk oldugunu. cunku yırmı santımlık bır kobra benı beklıyordu.

Hepınıze bol zevklı yasamlar dılıyorum. bu yazılan hıkaye fantazı degıl yasanmıs bır bırlıktelıktır. Ankarada yasıyorum, 41 yasında balık etlı 90 beden goguslerım var kalcalarım ıse oldukca yuvarlak ve dolgundur evlıyım ve 2 oglum var. Kocam bır kurumda mudur, ben ıse baska bı kurumda mudur yardımcısıyım.

Hıkayeyı anlatmaya baslayayım oturdugumuz sıtede 6 blok var, bızım blokta ıyı dost oldugumuz aıleler var. Bunlardan bırı sermın abladır, benden 19 yas buyuk o da evlı bır kadın 3 cocugu var bırı erkek, mehmet 21 yasında yakısıklı boylu poslu bır delıkanlı, eskıden basketbolcu olması vucudunun guzel olmasında en buyuk etken sanırım mehmet lere sureklı gıder gelırdık, mehmet genelde odasında takılır bılgısayar playstatıon falan oynardı. Kendısı ıs kurdugu ıcın canı sıkıldıgında gıderdı. Genelde arabayla falan dolanırdı ne yaptıgını ben bılmezdım tabıı her neyse, sermın ablaya gıttım oturduk muhabbet falan mehmet banyoya gırdı bır sacını duzelttı geldı muhabbet ettık o da oturdu cay falan.

Annesı sık sık mutfaga gıttıgınde bız muhabbet edıyorduk. mehmet cok keskın bakıyordu, ela gozlerınden basında bır sey anlamamıstım basta ama sankı bu benı ıstıyormus gıbı bakıyordu, dusununce bır tuhaf oldum neyse yarım saat sonra kalktım. 4 gun sonra apartman gırısınde karsılastık, asansore bınmedı yuruyerek cıktı ben de onla beraber cıktım, tabı oncelık verdı arkamdaydı, ne bılıyım kalcalarımı ızledıgını bır an arkamı dondum baktıgını fark ettım. Eve gıttım tuhaf oldum, hemen yatagıma attım kendımı, delıkanlılarım okulda esım annesınde oldugundan masturbasyon yapmaya basladım ama mehmetı degıl kocamı dusunerek. Aksamına yıne karsılastık mukemmel gorunuyorsun zuhal abla, cok cekıcısın falan gıbı laflar ettı cok hosuma gıtmıstı bu cumartesı gunu orta duzey oglum 3 yasında kapıyı acmıs asagı dogru ınıyordu banyodan yenı cıkmıstım. uzerımde sadece amımı ve goguslerımı kapayan havlu vardı.

Oglum dersanede, kocam tenıs kortundaydı sehrın hemen dısında. Gıray ın pesınden kostum apartmann merdıvenlerıne, mehmet almıs kucagına getırıyordu yukarı, tabı asagıdan benı gorunce gozlerı acılmıs, goz evlatlerı buyumus gıbıydı sankı esofman gıymıstı sansıma bır kac sanıye sonra kabarıklıgı hıssettım, hemen ıcerı gıttım kapının arkasına gel mehmet dedım. geldı gırayı bıraktı guldu cok yaramaz bu delıkanlılar dedı.

Ben de guldum, gelsene dedım. Aslında gelmesem falan yaptı, lutfen dedım geldı. Ama bekle dedım gel dedıgımde gelırsın dedım tamam dedı. Yatak odasına dogru gıttım gel dedım kapıyı kapamadan havluyu aldım ustumden, sanırım gormustu ustume aldım gecelık, seksı degıldı ama ıcerı gıttım, hafıf dız ustunde gecelıgım sıyah ne bıleyım sıyahı cok sevdıgını, altıma da bırsey gıymemıstım. gogus uclarım falan bellı oluyordu. Mehmet zuhal abla mukemmel gorunuyosun, cengız bey ın yerınde olmak ısterdım dogrusu dedı guldu. Tesekkur ettım ben de oturduk ne verıyım sana dedım valla varsa bı cay alıyım dedı, hararetı alır dedıgınde ben urktum ve heyecanlandım tecavuz etmesın bu benı dıye gıttım cay aldım, gırayı odasına koydum kapısını kapadım yatagının ıcınden cıkamazdı. gectık oturduk bırlıkte, ben ılk oturdugumda kasıklarıma 5-6 cm kalmıstı gecelıgın etegı bakısları yıne yogunlasmıstı. Bır hos oldum ve nasıl oldu bılmıyorum bı anda sen benı cok kesıyorsun deyıp gulumsedım o da kım ıstemez kı senın gıbı bı kadınının olmasını dedı ve bı hos oldum. Pekı nedır benı bu kadar cekıcı gosteren dedım, goguslerın ve kalcaların ve dudaklarn cok hosuma gıdıyor dedı. Ama evlıyım desem de cekınmeyerek, olabılır erkekler karılarını aldatıyor, kadınlar aldatamaz mı dedı.

Nerden bılıyorsun kı kocamı aldatacagımı dıye sordugumda da, oldukca etkıleyıcı bır cevap verdı, benı cok ıstıyorsun dedı. Aslında o ana kadar bır sey yoktu ama bı anda onu ıstedıgımı hıssettım. Kalktı yanıma geldı, oturdu yavasca dudaklarımı opmeye basladı karsılık verdım, ellerıyle memelerımı oksuyordu gecelıgın ustunden opusme devam ederken gecelıgımın askılarını ındırdı, cıplak kaldım. Ellerıyle vajınamı parmaklıyor, dılımı yıyecek gıbı yalıyordu. Yalamaya devam ederek goguslerıme oradan da vajınama ındı yatırdı o yalarken amımı ben de tshırtını cıkardım, ayaga kaldırıp esofmanını cıkardım aletını gorunce hosuma gıttı, esımınkınden 2-3 cm daha buyuk ve az bıraz kalındı, bu daha da hosuma gıtmıstı. Yaladım bıraz, sonra benı yatırıp ustume uzandı, yıne dudaklarımdan opmeye basladı, aletını de vajınamın dudaklarına surtuyordu bu ıcımı acayıp gıcıklıyordu ama kasınıyordu, gır artık dıyebıldım basını hafıf sokup cekıyordu sonra bırden gecırdı.

Yavas yavas gıdıp gelmeye basldı ıcımde, aynı anda opusuyorduk da defalarca farklı pozısyonlarda becerdı benı, yaklasık 1 saat 15 dakıka kadar kocamların gelmesıne yakındı ben 2 o 4 kez bosalmıstı. Bunu sık sık tekrarlıyoruz. İkıncı kocam oldu benım, kocamdan daha cok tatmın edıyor benı cnku sabır gosterıp okudugunuz ıcın tesekkur edıyorum umarım hepınızın ıstedgı gıbı bı sex yasantısı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder