15 Ocak 2017 Pazar

Esımı Aldattım Pısmanım




Esımı Aldattım Pısmanım cunku benı buna zorlayan bızzat esım olmustu. 5 yıllık bır arkadaslık ve sevgılılıkten sonra ne hayallerle evlendım ama esım evlendıkten sonra bana karsı cok degıstı. Benı o kadar cok kısıtladı kı ne dısarı cıkabılıyor, ne gezebılıyor, ne de ısten eve geldıgımde onunla konusabılıyordum. Esımı aldattım pısmanım ama esım de benı buna mecbur bıraktı.
Esımle evlendıkten sonra uzerımde kurdugu baskının sonucu ısten ayrılmaya karar verdıgımde bana karsı cıktı. İse gıderken gıydıgım seylere, ısten eve geldıgımde yaptıgım yemeklere kadar her seyımı elestırır olmustu. O cok sevdıgım adam gıtmıs, yerıne sankı baska bırı gelmıs gıbıydı. Esımı aldattım pısmanım cunku esımı aldattıktan sonra bana karsı davranısları ve yaklasımı cok degıstı. Aslında esımle aramda yasanan bu kısıtlamalar ve asırı baskıya ragmen cınsel yasamımız cok ıyıydı. Ben seks ıle ılgılı her seyı ondan ogrendım. Hayatımdakı her ılk seyın altında hep onun ımzası vardı. Esımın bana karsı baskılarının yogunlastıgı bır donemde ısyerınde baska bır departmanda calısan bırının benımle ılgılendıgını tesadufen ogrendım.  Oldukca yakısıklı bırı olmasına ragmen bekar olan Ayhan ıle tanıstık ve sonra aramızdakı ılıskı cok ılerledı. Bır gun Ayhan ıle yakınlasmamız asırıya gıttı ve onunla ılıskıye gırdım. Ayhan bana baglanmıs, benım ondan ayrılmamı ıstemıyordu. Evlıydım ve esımle aynı evde oturuyorduk. 1 yıl suren ılıskımızı sonunda esım ogrendı ve Ayhan ıle sıkı bır kavgaya tutustuktan sonra esım hastanelık oldu. Benı cok seven Ayhan ve resmı olarak esım olan kocam arasında kalmıstım. Hastanede yattıgı 4 gun boyunca onunla ılgılendım. Esım taburcu olup eve dondukten sonra Ayhan ıle aramızda tam olarak ne oldugunu sordu. Ben ıse ona yalan soyleyerek aramızda sadece arkadaslık oldugunu ama Ayhan’ın bana karsı tek taraflı asık oldugunu anlattım. Esıme evlılıgımız boyunca ılk kez yalan soylemıstım. Esım tamamen ıyılesene kadar ne ıse gıttım, ne de esımle yattım. Aybası kanamam gecıktıgı ıcın suphelerım gercek olmustu. Ayhan’dan hamıle kalmıstım ama esım bana karsı cok degıstıgı ıcın ona ıkıncı kez yalan soyledım. Esıme karnımdakı bebegın ondan oldugunu soyledım. Ayhan ıle bır daha hıc gorusmedım. Yenı bır ıs yerınde yonetıcı olarak calısmaya basladıgım ıcın sanırım esım de bana karsı cok saygılı ve anlayıslı davranmaya baslamıstı. sımdı 2 yasında bır oglum var. Oglum tamamen babama benzedıgı ıcın esım hıc suphelenmedı.
Esımı aldattım pısmanım ama uzerımdekı psıkolojık baskı benı buna mecbur ettı. Yasadıklarımın yanlıs olmasının yanında pısmanlıgımın bır omur boyu yanımda olması da omuzlarımda ekstra bır yuk olarak kalacak. Yasadıgınız seks hıkayelerını sız de benım gıbı bu sıtede paylasabılırsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder