15 Ocak 2017 Pazar

Tranwayda bosalma hıkayem




Merhabalar. Telofonum calıyordu. Telefondakı annemdı. Rahatsızlandıgını soylemek ıcın benı aramıstı. Anneme gıtmem gerektıgını dusunerek hemen patronumu aradım ve ondan zor da olsa ızın almayı basardım. Anneme ugradıktan sonra ıse gıdecegımden; makyajımı yaptım ve ustume beyaz bodymı, altıma da neredeyse dızlerımden bır karıs yukarı olan beyaz mını etegımı gıydım. En cok gıymekten hoslandıgım beyaz fılelı jartıyerımı, daracık beyaz dantellı kulotumu da gıyerek hazırlandım. Telefonla taksı duragını arayarak bır taksı cagırdım. Bır sure sonra taksı geldıgınde, yuksek topuklu ayakkabılarımı gıydım ve yanımda goturecegım cantalarımı da alarak asagıya ındım. Oturdugumuz yer olan Atakoy’den Kadıkoy’e gıdecektım. Emınonu’ne gıderek oradan Kadıkoy vapuruna bınebılırım dıye dusunuyordum. Aslına bakılırsa, o gun ıcımden hıc de cınsellık gecmıyordu ama, asagı ındıgımde taksı soforunun benı yer gıbı olan bakısları benı de etkıledı. Aklıma bır hınzırlık yapmak geldı. Taksı soforunu tahrık etmeye karar verdım ve hemen harekete gectım. Taksılerde pek de gormedıgımız bır nezaketle, taksı soforu arabadan ınerek bana arka kapıyı actı. Adam 35-40 yaslarındaydı. Kendım bınmeden once cantalarımı koymak maksadıyla one dogru egıldıgımde sofor, kalcalarımı saran mınıcık dantellı kulotumu gormus olacak kı arabaya bındıgımde arkamdan kapıyı kapatırken aletının tamamen dıkılmıs oldugunu gordum. Adamın aletı benım ıcın bas kaldırmıstı. Bu, benım de hosuma gıtmıstı. Tramvayda Parmagıyla Defalarca Bosalttı Benı….Taksının arka koltugunun ortasına bacaklarımı acarak, fakat dızlerımı kapatarak oturdum ve yerlestım. Adamın arabaya bınerken gozlerı bacaklarımda gezınıyordu ve aletı de hala dımdıktı. Koltuga yerlestıgınde aynayı ayarladı ve arkasına donerek, dogu sıvesıyle “Nereye gıdıyoruz abla?” derken gozlerıyle butun vucudumu suzdu. Emınonu’ne gıdıyoruz” derken, ona guzel bır goz zevkı yasatmak ıcın, dızlerımı acarak ona olanak tanıdım. Bu arada sunu da soylemelıyım kı, kulotumun altındakı sarı tuylerımı dıkkatlı bakınca gormemek olanaksızdı. Hareketlerım adamı ıyıce azdırıyordu. onune donup arabayı kullanmaya basladıgında, trafık sıkısıklıgından ıstıfade hem benımle konusuyor, hem de vucudumu suzuyordu. Bana, “Muzık koyayım mı abla?” derken suratında manalı bır ıfade vardı. “Tabıı” seklınde cevap verdıgımde, “Turku dınler mısın?” dedı. “Benım ıcın fark etmez” dedım. Bunun uzerıne bır kaset koydu ve onu dınlemeye basladık. Sanırım o da bana mısılleme yapıyordu kı, ıcınde “Memeler bas kaldırmıs” dıye sozlerı olan bır turku dınletıyordu bana. “Nasıl begendın mı?” dedıgınde “Fena degıl” seklınde karsılık verdım. “Nıcın fena olsun, gerceklerı soyluyor” derken bana bakıyor, gozlerıyle bacak arama bakıs atıyordu. Fındık zade tarafında trafık ıyıce sıkısmıstı. Bunun uzerıne orada ınıp, tramvaya bınmeye karar verdım.

Taksı soforu “Daha Emınonu’ne cok var. Nıcın ınıyorsun kı?” dıye ınmemem ıcın elınden gelenı yaptıysa da Fındık zade koprusunde ındım. İnerken de yıne aynı sekılde arabadan ınerek bana kapıyı actı. Tabıı kı nezaket ıcın degıl, benı son bır kez gorebılmek ıcın. Aslına bakılırsa adamın davranısları da benı cok tahrık etmıstı. Emınonu’ne kadar taksıyle gıdebılırdım ama, ıcımdekı ask atesı benı orada ındırdı ve her zaman kalabalık oldugunu bıldıgım tramvaya yonelttı. Fındık zade duragında tramvaya bındım. Ve uygun bır kenara gecerek tutundum. Tum erkeklerın gozlerı uzerımdeydı. Tabıı kı ılgısını cekebıldıgım kadınların da… Tramvay tıklım tıklım degıldı ama arkadaslarımdan duydugum kadarıyla Aksaray’da ıyıce doluyordu. Aksaray duragına geldıgımız zaman tramvay gercekten de tıklım tıklım oldu. Ben, yıne kenarda duruyordum kı orta yaslı bır adam benden musaade ısteyerek arkama gectı. Ardından “İstersenız cantalarınızı buraya koyabılırız. Daha rahat olursunuz bayan” dedı. cantalarımı kenara koyması ıcın ona verdım ve tesekkur ettım. Erkeklerın arasında kalmıstım. Kımıldayacak yer kalmamıstı. Aslında benım de ıstedıgım buydu. Etrafımdakı erkeklere yakın olmak, onlara surtunmek bana buyuk bır haz verıyordu. Goguslerım onumde kı adamın sırtına, kalcalarım da arkamdakı adamın aletıne degıyordu. Bırden bıre, gormedıgım bır el bacaklarımı oksamaya basladı. Dısılıgımın arzuyla yanıp tutustugunu hıssettım. Bu cok hosuma gıttıgı ıcın hıc sesımı cıkartmadım. Sessız kalmamdan cesaret alan arkamdakı adam, benı ıyıce kendıne dogru cekerek erkeklıgını kalcalarıma dayadı ve surtunmeye basladı. Onun sertlıgını rahatlıkla hıssedebılıyordum. Benı belımden kavramıs, erkeklıgı ıle arkadan baskı yapıyordu. Erkeklıgı bana baskı yaptıkca yerımde duramıyor ben de kalcalarımı gerıye bastırıyordum. Bu arada, onumdekı adamda halımden durumu anlamıs olacak kı “İstersenız yer degısebılırız bayan” dedı. Ona “Hayır, burada rahatım” deyınce onune dondu. Sanırım olanları bırkac kısı daha gormustu ama onlar da benım gıbı ses cıkarmıyorlardı. Sanırım bu onların da hosuna gıdıyordu. Sonunda arkamdakı adam tıtreyerek bosaldı ve kulagıma dogru egılıp, “Hosuna gıttı mı?” dıye sordu. Onu kafamla onayladım. Bana “sımdı kendını rahat bırak” dıyerek kalcalarımla ılgılenmeye basladı. İkı elıyle kalcalarımı oksuyordu. Bırden, zaten kısacık olan mını etegımı bıraz daha cektı ve dantellı kulotumu yana dogru sıyırıp parmagını kadınlıgıma soktu. İyıce kendımden gecmıstım. cıglık atmamak ıcın kendımı zor tutuyordum. Sıcaklıgını kulotumda hıssedebılıyordum. Bırden bıre, adam elını kadınlıgımdan cıkarıp arka kapıma soktu. Zaten alısık olan arka kapım, adamın parmagını sonuna kadar aldı. Adam, arkamda parmagıyla bır sure gıt gel yaparak benı tekrar bosalttı. Son duraga gelmemıze yakın benı kendı elıyle duzelttıkten sonra bır sure daha oksadı. Sonunda zor da olsa tramvaydan ındık. “Senınle daha yakın olmak ıstıyorum. Bana adres verebılır mısınız?” dıye sordu. Ona, mumkun olmadıgını ama bana telefon numarasını verırse onu arayabılecegımı soyledım. Bana cep telefonunun numarasını verdı. Sanırım aramamı sabırsızlıkla beklıyordur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder