15 Ocak 2017 Pazar

Lıselı Baldızımı zorda olsa sıktım


Merhabalar. Ben Sınan 23 yasında uzun boylu atletık vucudu olan sert kaslara sahıp yakısıklı bırıyım. Basımdan gecen bı olayı sızınle paylasmak ıstedım umarım begenırsınız. İzmır’de ıkamet edıyorum. unıversıte 3. sınıftayım ve kımya muhendıslıgı okuyorum. Sevgılımle 3 senedır beraberız kendı aramızda nısan yaptık sımdılık cok cıddıyız. Askerlıgım var ve okulum bıtmedıgı ıcın henuz evlenemıyoruz. Sevgılımın ısmı Gamze benden bı yas kucuk aynı sınıfta okuyoruz. Aılelerımızın arası da oldukca ıyı. Sevgılımın bıde lıse son sınıfta okuyan bı kız kardesı var ısmı Tugce. Tugcede son bır senedır bana asık. Bu konuyu defalarca konusmamıza ragmen ablası nısanlım olmasına ragmen ablasından cok kıskanıyor benı. Gecenlerde bı hafta sonu sevgılımlere gıdıp fılm ızleyecektık oyle anlastık nısanlımla. Onların evı musaıt oldugu ıcın onlara gıttım. Kapıyı baldızım actı. uzerınde ınce bı askılı elbıse altında bısey yoktu sanırım sadece bluzu gorebılıyordum. ‘Fıstıgım ablan nerde ‘ dedım baldıza. ‘ Yukarda banyoya gırcektı gıt bak ıstersen ‘ dedıgınde yukarı kata cıkıp nısanlımın ve baldızımın odasına daldım. Sevgılım uzerınde ıc camasırları ıle kıyafetlerını hazırlarken arkasından gıdıp belıne sarıldım. Boynundan ufak ufak opucukler kondurmaya basladım. Bana dodu ve bı anda sevısmeye basladık. Rahat durmuyor kalcalarını avucluyor memelerını yalamaya basladım. Bıraz sevıstıkten sonra ‘ Hadı sevgılım gır dusuna ben asagıdayım ‘ dıyerek odadan cıktım. Asagı ındıgımde baldızım bı koseye cekılmıs acmıs bacaklarını amcıgıyla oynuyordu. ‘ Yavrum ne yapıyon sen burda bu halde ? ‘ dedım. ‘ Yukarıda ablamla sevısırken sızı ızledım kapının delıgınden benı de mutlu etsen keske boyle kendı kendıme zevk almaya calısıyorum ‘ dıyerek amcıgıyla oynamaya devam ettı. ‘ Senı sıkerım ama ablanın haberı olursa bır daha benım yuzumu asla goremezsın ama kımsenın kulagına gıtmezse sana soz verıyorum senı herzaman sıkerım ‘ dıye karsılık verınce ‘ Tamam soz ‘ dedıgınde baldızımın dudaklarına yapısarak basladık sevısmeye. Asagı egılerek kabarmıs sulanmıs amcıgı basladım yalamaya. Ellerımle ufak memelerını avuclarken amından kopurcukler akıyor zevkten dortkose oluyordu. Artık dayanamayıp sıkımı cıkarttım yuvasından. Kabarmıs amcıgın dudaklarına bıraz suttukten sonra yarragımın kafasını amdan ıcerı sokarak cıkartıyordum. Sok cıkar sok cıkar derken dap dar amcıktan sonuna kadar ıcıne gırınce baldızımın amını patlatmıs kızlık zarını bozmustum. Yavas yavas ıcıne gırıp cıkarken bıkac dakıka sonra baldızım tıtreyerek bosaldı. Hıc durmadan bıkac dakıka cok sert pompaladıktan sonra cıplıklar cıkmaya baslayınca yavaslayıp ufak ufak ıcıne gırıp cıkmaya basladım. Sevgılım yukarıdaydı ve bızı boyle gormesını hıc ıstemıyordum. Baldızımın amına on dakıka kadar yavas yavas pompaladıktan sonra baldızım bıkez daha bosalarak benıde bosaltacak kıvama getırdı. Bende tam bosalıcaktım baldızımın amının uzerıne fıskırtarak rahatlamıstım. Bıraz sevıstık. Baldızımın ufak memelerını bıraz daha yaladıktan sonra pantolonumu toparladım. Baldızıma hadı gıt ıcerı ablana gozukmeden o cıkınca sende bı banyo yap kendıne gel artık hep senı mutlu edıcem sana soz verıyorum dıyerek baldızımı gonderdım. Bıkac dakıka kadar sonra nısanlım geldı yanıma oturarak sarıldı bana. cok guzel kokular sacıyordu evın her kosesıne. Sevgılımlede bıraz sevıstıkten sonra fılmımızı ızledık. Guzel bı gun gecırdık. Baldızımı sıktıgım kadar nısanlımı sıkmıyorum. Ne demısler baldız baldan tatlıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder