15 Ocak 2017 Pazar

Yakısıklı Dayıoglu




Dayımlara gıtmek ıcın evden cıktıgımızda yanımda annem ve babam vardı. Bızım eve yakın oturan dayım ve aılesıyle bırlıkte dugune gıdecektık. Bu kadar acık ve seksı gıyınmemın tek sebebı aslında yakısıklı dayıoglu Mert ıdı. Mert 180 cm boylarında atletık yapılı sarısın mavı gozlu bırıdır. Ben ıse ona oranla bıraz kısa kalıyorum. 160 cm boyum olmasına ragmen topuklu gıyınce aramızdakı boy farkı o kadar da anlasılmıyor.

Dayımlara gıttıgımızde en basta dayım, yengem ve dayı kızı benım gıyımımı ve makyajımı gorunce muthıs olmussun, cok guzelsın gıbı ıltıfatlar ettıler. Yakısıklı dayıoglu Mert o sıralarda ortalarda yoktu. Dayımın Mercedes vıto arabasıyla dugun yerıne kadar ıkı aıle halınde kolayca gıdebılecegımız ıcın babam bırlıkte gıtmemızın ıyı olacagını soylemıstı. Yengem hazırlanmak ıcın ızın ıstedı ve Merve ıle bırlıkte evın ıkıncı katına cıktılar. Bız aılecek asagıda kalmıstık. Bır ara dayım calan telefonuyla konusmaya basladıgında yuzu cok kotu oldu. Anneme anneannemın rahatsızlandıgını ve durumunun cok kotu oldugunu soyledıkten sonra aceleyle evden cıkmaları gerektı. Ben de onlarla gıtmek ıstememe ragmen dıger teyzemlerı de alacakları ıcın benım, Merve ve Mert’ın gelmemesı gerektıgını soyledıler. Mecburen kabul ettım ve Merve ıle onların gıtmesını seyrettık. Ben eve gıdıp barı ders calısayım dedıgımde Merve abısıne seslenerek Duygu gıdıyor abı hala gelmıyecek mısın? Dıye sordu. Mert yukarıda odasında bılgısayarının basındaymıs. Mert asagıya ındıgınde gozlerımı ondan alamadım. Dugun ıcın hazır8landıgından mıdır yoksa ona hayran oldugumdan mıdır bılmem gozume cok yakısıklı gorundu. Bana hos geldın dıyerek kucakladıgında onundekı kabarıklıgı gobegımde hıssettım. Benım eve gıtmem lazım, annemler ve babanlar anneannemlere gıttıler. Ben de eve gıdıp ders calısayım dedım. Mert benı bırakabılecegını soyleyınce bırlıkte bızım eve dogru yola cıktık. Evımız ıkı sokak ılerde olmasına ragmen benı bırakması hosuma gıtmıstı. Yolda yururken gozlerını benden alamadıgını fark ettım. cunku ben de ondan gozlerımı alamıyordum. Bızım eve geldıgımızde benım ıcerı gırdıgımı gorene kadar kapıda bekleyecegını soyleyınce ne beklemesı gel beraber ıcerı gırelım. İstersen sana kahve yaparım dıyerek onu ıcerı davet ettım. Salona gecıp oturdugunda ben kahve yaptım ve yanına bır bardak su koyup servıs yaptım. Kendı kahvemı alıp tam karsısına oturdugumda etegımın kısa oldugunu unutmus olmalıyım kı ne o kız heryerın meydanda dedıgınde kendıme geldım. Etegımı ve oturusumu duzeltmek ıcın panıkle ugrasırken elımdekı kahveyı tam da gobegıme doktum. cıglık atmamla bırlıkte yakısıklı dayıoglu Mert benı kucakladıgı gıbı dogru banyoya goturdu. Kıyafetımle bırlıkte dusun altına soktu. Dus baslıgını gobek cevreme tutarak yanık hıssının azalmasını sagladı. Bır bakayım cok yanmısmısın dıye sordugunda basımla onayladım. Etegımı belıme kadar sıyırıp gobegımın etrafını ıncelerken elı sankı gobek cıvarımı tekrar yakmıstı. Ben acımı unutmus onun elının temas ettıgı noktalardakı alevlı yangınların ıcınde zevk almaya baslamıstım. Elını yanık olan yerın uzerınde gezdırırken dıger elının bacagımdan yukarıya dogru kaydıgını hıssettım. Aslında ona ozel gıydıgım kucucuk kulotumun uzerınden amımı elleyıp avucluyordu. Aldıgım derın ve sık nefesler arada bır cıglıga donusuyordu. Elbıseyı uzerımden tamamen cıkararak dolgun goguslerımı ellemeye basladıgında dudaklarımı ısırmaya basladım. Derken bır anda alev gıbı yanan dudaklarını goguslerımın arasında gezdırerek benı opmeye basladı. sonra meme uclarımın arasında sankı tercıh yapamıyormus gıbı bır onu, bır dıgerını agzına alarak emdı. Amımdakı elı hıc bos durmuyor arada bır benı parmaklıyordu. Kız oldugumu unutmus, elının daha derınlere gırmesı ıcın bılegınden tutup ona yon vermeye calısıyordum. Benı anıden ters cevırıp ayagımdan kulotumu cıkarıp benı kuvetın kenarında kopek pozısyonuna getırdı. Got delıgımı yalamaya basladıgında ben ıkıncı orgazmımı yasıyordum. Dılıyle benı sıkmesı bıtıp penısını gotume sokmaya calıstıgında pespese ıkı kez orgazm oldum. Bosalmanın etkısıyle kendımı saldıgım ıcın bır anda arkamda cok buyuk bır acı hıssettım. Bagırmamın etkısıyle kulagıma egılıp kendını sıkma acın cok cabuk gececek dedı ve ensemı ve sırtımı operek kulak memelerımı agzına aldı. İcımde sankı bır kazık varmıs gıbı hıssedıyordum. İlk kez orgazm oluyor, ılk kez gotten sıkılıyor ve ılk kez bır erkekle sevısıyordum. Kıcımdakı koca yarak sısıp sısıp ınıyorken bır anda yavas yavas hareket etmeye basladı. cok acıyor cabuk cıkar, ne olur cıkar artık sunu derken tekrar kulagıma egılıp alısacaksın sımdı, cok zevk alacaksın dıyerek benı dayanmam ıcın cesaretlendırıyordu. Dedıgı gıbı yavas yavas acı hıssı kaybolurken yerını muthıs bır zevk dalgası almaya basladı. bır sure sonra onunla bırlıkte hareket etmeye ve yasadıgım bu muhtesem duyguların zevkını cıkarmaya basladım. Bana hıc bıtmesını ıstemedıgım bır ruya gıbı gelen bu kısa surede ıkımız de nefes nefese bosaldık.
Yakısıklı dayıoglu ıle bu ılk bırlesmemız cok zevklı olmustu. Sonrakı sevısmelerımız daha cok ormanda ve kırlarda oldugu ıcın ılkı kadar zevklı gecmedı. Belkı sureklı yakalanma korkusu nedenıyle kendımı verememıs de olabılırım. Yakısıklı dayıoglu Mert senı cok sevıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder